Wij hebben in de hal als u binnenkomt een aanmeldzuil staat. Als u een afspraak heeft kunt u zich daar aanmelden, u hoeft dan niet meer langs de balie.
Nieuw: Uw uitnodiging voor de griepprik komt vanaf nu via sms
Elk jaar nodigen wij onze patiënten uit voor de griepprik. Tot nu toe gebeurde dat met een brief per